Full fart

Mih!

Nu har jag gjort alla måsten idag, nästan! Jag har vart på stan, köpt det jag ska, visat papper på Arbetsförmedlingen, hämtat nyckel till Malins hus. OCH STÄDAT DET! Hihi, jag är nöjd, blev så rent så. Så nu återstår bara att åka till Carina med Matilda och fika och prata. Kan bli jobbigt, kan vara skönt. Trevligt i vilket fall. Sen ikväll ska jag packa fett mycket.

I helgen

..Ska vi ju till Stockholms skärgård med familjen och hälsa på Follan o Robban! Det ska bli sååå mysigt, årets mysigaste happening. Äta överdrivet god mat, elda och röja lite och slappa. Mmmm. Och på måndag morgon (tidigt!) åker jag till Borås. Full fart, kommer hem på torsdag morgon, och samma dag ska jag till Falun och snacka med kirurgen och min tandspeciallist. Ojoj, full fart. Men kul.
Jaja, nu ska vi väl åka.

Have fun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0