Borås

Men hej.

Nu sitter jag hemma hos Freddan i Borås ! Han spelar gitarr, jag surfar. Vi har brist på aktiviteter.
Helgen har varit underbar - Eldat, grillat, softat och mysit. Trevligt sällskap gör allt. Älskar min andra familj. Igår var jag hos min kära syster och städade, och mös i soffan, Dom är så himla goa, snuttpluttarna!

Gick upp kl 04.30

Imorse, packade ihop, fixade mig och kutade mot pendeln, Tåget från Centralen gick 06.05. Så att... Full fart. Men nu är jag här, och vad ska man göra i lilla Olsfors, Bollebygd, Borås? Hänga och softa gissar jag på. Mysa lite..

Mycket

Kommentarer
Postat av: Unni

Gumman, vet du? (Jag är inte ens full, så kom inte och beskyll mig för nåt,men tyck helst inte att jag är konstig heller...! ;p) I LIKE YOU A LOT! skulle kunna hitta på nåt fett tkr jag för att lära känna avrann bättre, något åtminstone jag skulle gilla :)

2008-10-24 @ 22:47:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0