Nya tider - På riktigt

Hoho om jag får säga det själv.

Idag förändrades mitt liv, föralltid tror jag! Kl 17.45 ringde det nämligen i min mobil, och se där: Jag har fått jobb, i Stockholm, på lagret på Dustin! Skitglad verkligen. Sen kom problemen; bo? VAR?! Ringde mormor, och ja, jag får hyra hennes lägenhet i några månader, eller, tills jag hittar eget. Men allt blev inte som jag tänkt ändå. Någonstans slår det fel. Tyvärr, jag hatar att det är så. Men men, nu jävlar ska jag hitta lägenhet, och Matilda, ska flytta med! Kommer ju dö utan henne!

Ett litet "btw". Jag var med i Avestatidningens bilaga "100% Avesta" idag. FRÅN I LÖRDAGS PÅ FLYING! Ser full som fan ut, vilket jag verkligen inte var. Jävla terrorister!!

Kommer faktiskt längta hem oerhört mkt. Efter alla, mamma o pappa, som har vart så snälla och gjort massa saker för mig och ställt upp. Älskar er obeskrivligt. Usch, vill inte tänka på det. Kommer sakna katten med. Och, Matilda, hur fan ska det gå utan henne? Hon ska flytta med, så är det!!!

Redan imorrn åker jag till Sthlm, för att skriva på kontrakt och sådär. Kanske får börja redan på fredag (!). Shit, kalla fötter? Spännande? Läskigt? Jag vet inte. Allt jag vet är att det är nytt. Och jag behöver nytt.

Gonatt sötnosar.

Kommentarer
Postat av: Tilde

Ibland är det värt att chansa - annars vaknar man 10 år senare och undrar varför i helvete man inte tordes! Visst blir det ensamt ibland, när man inte känner så många där man bor ( Men det kommer du ju faktiskt göra! ). Det är som du säger: Nytt är bra. Man behöver nytt ibland. Önskar dig all lycka nu darloe! Saknar dig ska du veta. Ensamt i Linköping utan sina vänner =/.

2008-11-27 @ 20:09:57
URL: http://tildeoijar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0