Long time, no see

Tjopido.

Borde egentligen fixa lite med min bloggs outfit, men orkar inte nu. Tilde gav mig några knep idag, så får komma ihåg dom tills jag orkar fixa! Saknar min Tilde.

Mår bra, mätt (för ovanlighetens skull, menar jag) nyss ätit två hamburgare med päronen, var smaskens. Alltså, jag ÄLSKAR att laga mat. Är så himla kul. Igår, för att ta ett exempel, gjorde jag eget potatismos med palsternacka i, stekte köttbullar och gjorde egen brunsås, hade lite lingonsylt. Blev verkligen svingott. Och idag åt jag köttbullarna med moset till frukost, haha, sen så när jag skulle göra lunch tog jag alla grönsaker jag hittade i kylen, dvs; Morötter, vitkål, färska champinjoner, paprika, sugarsnaps och vitlök. Fräste allt i stekpannan, hade i salladskrydda och sweet chilisås, lät det fräsas lite och avslutade med att smula över fetaost. MUMS! Var inte helt fel.

Men nog om mitt matprat.

Jag skaffade mig en jobbintervju idag! På Dustin-lagret. Wihoo. Ska dit på måndag, får hoppas att det går bra! Vill verkligen flytta nu. Vore bra med en lägenhet också. Vissel.
Så nu ska jag ringa Follan, om hennes kontakt. Hoppas...

Puss

Kommentarer
Postat av: Tilde

Jag saknar dig med! Ska hålla tummarna för dig darloe <3

2008-11-05 @ 09:54:50
URL: http://tildeoijar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0